19 maj 2009

Hemma-aa-aa-aaa

Jaha, jag är hemma nu iaf. Har suttit med Julia och käkat i typ 2 timmar. Men det var mys. Vi var tvungna att springa till bussen efter provet så vi stack som två elefanter. Eller nåt i den stilen.

Har kollat alla de gamla vanliga bloggarna och nu ska jag börja plugga. Ska göra en källkritik och så ska jag kolla lite artiklar för provet vi har imorgon. Sen är det träning på Mossen klockan 18.00. Ska väl bli kul antar jag.

Hittade alla dessa härliga nagellack! Ska nog köpa dom alla tror jag. Det är fräscht till sommaren! Jag har börjar gilla nagelfärg mer och mer. Jag vet inte vad det är men jag gillar det. Känner mig naken när jag inte har färg på dom. Hur som helst, nu ska jag måla mina nakna naglar, får se hur/vilken färg och sen pluggeliplugga!

Inga kommentarer: