5 maj 2009

Gillar klockan, ibland

Tjohoo!
Tror att jag snart är klar med geografin. Men jag måste läsa igenom det och ändra på lite tror jag. Som vanligt så skrivger jag lite hejsansvejsan för att sedan sätta ihop allt till en text. Men det går bra. En anledning att det har gått bra är nog för att jag tog fel på klockan en timme. Det gillar vi! Så jag är helt klar inför träningen. Ska ta tjugo över bussen eller nått. Får se. Men gud vad glad jag är att jag i stort sätt är klar!! Kanske hinner läsa igenom och rätta det nu? Eller är det bättre att man tar en paus? Jo det gör jag.. Haha vad ska jag göra på min paus.. LÄSA ENGELSKABOKEN. Som jag måste lägga på ett kol på om jag ska hinna klart tills min redovisning nästa vecka. På torsdag, tror jag den är. Men jag måste ju liksom förbereda mig INNAN jag ska redovisa, så jag måste senast vara klar emd boken på tisdag nästa vecka. bra för världen att veta det! Men jag skrev det mest för att jag själv ska veta det. Jag är en jävel på att planera hur allt ska göras, men en också en jävel på att INTE följa dem.. Men jaja tråkigt inlägg så hejdå<3

Inga kommentarer: