14 juni 2009

Ta det som en man?

Man måste gilla läget
Gilalala läget
Ja man får ta det som det kommer
Ta det som en man

Är det så det ska vara? Kanske det.. Men jag orkar inte ta det som en man. Jag vet inte ens hur man gör för att ta det som en MAN. Skit samma. jag gillar ändå inte läget.

Imorgon ska jag upp och jobba mellan 08.00 - (ca)15.30, visserligen med något som jag tycker är kul, men det som är det roliga sjunker i grader när det inte är bra vädet. Som nu PISSVÄDER. Som det ska vara hela jävla veckan. När ska detta sluta? Hur ska jag och denna vecka sluta?? Hur som helst så ska jag upp muy(spanskaskillZZ) tidigt imorgon. Ska ta en buss som går tidigare än den buss jag tar när jag börjar som tidigast i skolan(!!) Klockan/mobilen väcker mig 05.57. Vad ska man säga? Regn, snoriga barn och tidiga mornar? Najs, eller bara ta det som en man!

1 kommentar:

s sa...

du ska vara glad att du ska har joooobb!