29 juni 2009

I JUST LOVE MUSIC

Musik är det bästa som finns. Skulle inte klara mig utan det. Men spå hände något förskräckligt. MIN IPOD BLEV SNODD!! Så var man iPodlös i ca 1 vecka tills pappa var en snelhest och köpte en ny till lilla mig. :) Hade den knappt en månad tills den också blev snodd. VAFAN? Jaja, så var det och ajg visste att jag inte skulle få en ny av min far denna gång. Och jag visste att jag inte hade de allra bästa ekonomiska förutsättingarna för att köpa mig en ny. Så jag skulle få gå utan!! Huyr länge visste jag inte. Men hur som helst så har jag gått utan musik i öronen i nästan TVÅ MÅNADER??? Ja, jag är i stort sätt död ja. Men nu hittade jag min urgamla mp3 som jag fick i 6an tror jag. Har fixat över massa musik på den lilla aparaten som rymmer hela FEMHUNDRATOLV MB! OMFG! Haha, men det är bättre än INGET, som det nu länge har varit. Gud va skönt att sätta på min mina mega lurar på bussen imorgon och digga zZzatan :D YEAH!
JAG ÄLSKAR DET



I<3my:MP3

Inga kommentarer: