8 juni 2009

Hemma en snabbis

Tjohoo!
Jag kom hem efter en otroligt seg dag i skolan. Oerhört onödvändigt att gå dit över huvud taget! Men så var det i alla fall. Har haft jättetråkigt medans jag väntade på att maten skulle vara klart tills den nu har smält, så ja.. haha det blev som det blev (som ni ser i inlägget över). Ska snart dra och träna och möta upp Tildz. ska sova där inatt. Tror inte det blir någon skola för mig imorgon, isf om det blir det så blir den en kort visit. Det var meningne att vi skulle vara ute på lektionerna, men kollar man på vad det dska blir för väder imorgon så ser det INTE så ljust ut. Så jag tror att jag skippar det.

Skit samma, ska dra och träna nu.

1 kommentar:

Jenny sa...

Tja. Kul att du också har blogg!! Men hur fasiken kan du ändra å fixa så fint med överskriften?