4 juni 2009

NÄR..?

.. ska det sluta regna? Vafan. Jag är trött på det nu!
Idag har det varit chilldag. Hänkade med jullen till solna c där hon gjorde naglarna. Mendans hon gjorde det stacka jag till TacoBar och fixade käk.- Det var gott, men hade varit bättre om det hade varit VARMT. Hur som helst, henns naglar blev bra! superfina :) Det var bra pris också.

I onsdags, ehm det var igår, gjorde jag iordning mina naglar på en salong jag med. Dom bev bra, även fast de var så korta! Hon va duktig. Jag gjorde ingen förlängning, bara förstärkning med fransk manikyr. FINT! Plus att det håller längeeee!

Efter att vi fixat naglarna (julia fixar naglarna idag) begav vi oss till kusin Mikael (Micke) och till hans kontor. Där blev vi bjudna på en ''green cow'' och fick en back med poweraid. :D Haha så det ska jag dricka nu i helgen, ska tävla.



håller på att städa en massa, eftersom att det är (städ)torsdag! KUL är det i alla fall, nej. Lyssnar på musik på SPOTIFY<3 LOVE

Aja, puss

Inga kommentarer: