11 juni 2009

Sista skoldagen?

Jahopp, då var det din sista riktiga skoldagen idag då. JÄKLAR var det har gått snabbt! Helt sjukt! Snart börjar man tvåan och det ska bli så skönt. Det ska bli kul att inte vara yngst längre. Mihii. Men det känns längt kvar tills dess. Det ska ju vara sommarlov emellan det också. I sommar ska jag inte gör mycket alls. tys slappa som en gris. Ska jobba tre veckor in på lovet, men inget mera. Vad jag vet. Ska väl som alla andra sola och hänga med fåren i hagen. Och man får inte glömma alla mina kossor som jag har på baksidan.

Ska dra till skolan, känns helt jätteonödigt att ens gå dit men.. Vill inte ha mera frånvaro ;) Efter skolan ska jag träffa soffan och sen får vi se. Ska väl städa mitt rum, annars lär det inte bli någon utgång på fredag(imorgon), NÄR JAG SLUTAR! Ska dra och käka med Jullen på Julias nu iaf.
puz

Inga kommentarer: