3 januari 2009

Snöade sönder idag..


(Bilden har inte tagits nu. Men det är i sälen. På Tinda, min kusins lilla bebis )

Mhm.. Vad ska man säga? Vädret har inte varit det bästa. Men helt okej. Åkte som sagt skidor idag :D SUPERKUL!! Jag ramlade inte en enda gång.. Oväntat? Haha... Men det var så otroligt härligt att åka igen! Det var så länge sen! Nu har jag suttit hela kvällen och kollat efter priser på en guldlänk. Haha, kanske på 8'000-10'000 kronor. Maha!

Nu sitter jag och lyssnar på en ''gammal goding'', som man vid det här laget kan kalla det. Det ät ''Oh Laura''s Release me. Tyvärr har jag bara lyckats hitta den mixade eller den remixade variationen Det är synd. Men inger knäcker den låten just nu! Så härlig röst hon har, INGET slår den. Hah

Jag hade planer att titta på körslaget idag.. Men så blev det inte. Har kollat på datorn och fixar med musik istället. Men det gjorde inget.

Hoppas att allt ät bra hemma! Puss på alla!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

väntar på ditt brev, (HAHA!) & saknar saknar saknar dig,ekeRÖV blir knappast bättre utan elin