27 januari 2009

Just beacusa I love it!

Jag måste säga att jag älskar att plugga grammatik, inte. Fyfan! Jag måste träna också. Alltså jobba i 20-30 minuter i mysvädret. Fuck it!

Imorgon så ska jag simma med Jengan i Åkeshov. Måste träna nu! kanske ska satsa på ett kort och börja simma en gång i veckan? men får se hur det blir med det.

Denna vecka är en mysvecka i skolan. Så här ser den ut:
  • Onsdag: SpanskaTest - VERB + film på sam (måste vara vaksam!)
  • Torsdag: Läxförhör Geografi (MASSA SIDOR)
  • Fredag: Engelskainlämning.. Kan hinna klart på lektionen och Sam-läxförhör (på något som jag inte vet VAD vi ska ha förhör på) OCH Matteuppgifter som ska in. KUUUL!

Men det blir säkert skönt och inte alls stressigt. Jag ska hinna ed att träna och allt också. FUCK vad jobbigt det är, och nu har allt bara börjat och jag känner mig ''skoltrött''. Bra jobbat Elin!

men ska fortsätta med plugget nu, eller först jogga. TRÅÅÅK!!!

Puss<3>

1 kommentar:

Anonym sa...

Säg till om du vill ha hjälp med engelskan!
Kramar från Camilla