7 januari 2009

Hemma!

Kom hem idag. Det är skönt att vara hemma, på ett sätt. Fast samtidigt så är det så otroligt skönt där uppe. Ingen stress och man kan bara ta det lugnt och ja, chilla helt enkelt. Hemma ät det alltid bäst. Man har allt som man behöver och alla man behöver. Hemma är också skolan, som börjar om bara några timmar.. ''/ Men allvarligt talat så är det inte så pissigt som det skulle kunnat vara. Jag menar, snart börjar jag ändå tvåan. (Jag försöker tänka positivt i alla fall!) Haha. men jaja..

Idag fick jag även min födelsedagspresent av Matilda! EFTERLÄNGTAD! Jag fyller ju år den 12e februari. För ca ett år sedan fick jag en ''check'' av henne. Vi skulle gå ut och äta middag, hon skulle pröjsa (fint ordval, jag vet...) NICE? Och idag, IDAG, fick jag det! Bättre sent än aldrig, honey! Men det var myyyys! När vi kom fram till brommaplan insåg vi att vi skulle få vänta på bussen i typ 45 minuter så det blev en latte på McDonalds (jag vägrar att säga DONKEN!) Det var lite dumt, med tanke på att klockan var typ 23.10 när jag kom hem och kaffe gör en liksom inte tröttare om man säger så.. Så nu är jag megapigg!! Men det var gott. :D Latte med mjukglass. När jag sa att jag ville ha det så kollade hon på mig och tänkte typ '' är hon dum eller vad??'' Sen sa hon: ''för all del.'' Efter att jag fått den gick hon in i personalrummet och ba: ''detta var det konstigaste jag någonsin varit med om!! Hon ville ha mjukglass i letten!!!!!! HAHAHAH''
Hon kan inte varit med om mycket... <3


Hare (ha det..), skutta.. maha. puss

Inga kommentarer: