31 januari 2009

Prickigkorvmacka


(FIN painbild. jag vet men vad gör man?)

Jag sitter och målar mina naglar som jag gjort den senaste veckan. Jag vet inte varför, men jag har verkligen fallit för prickiga naglar. Haha, det är supergulligt! TESTA! Man behöver bara en fin färg och ett vitt nagellack. Jag ska köpa ett mörklila snart, eller önska mig ett i födelsedagspresent. Får se hur jag gör. Haha.

Idag,idag. Vad har jag gjort? Jo, jag var i skolan Kände mig inte alls bra innan lunch. Kändes som om jag hade feber och jag ville bara dra täcket över huvudet och sova. Vilket jag inte kunde göra. Men sen när jag och Jengan hade ätit så kändes det mycket bättre. Jag mötte Malin och Matilda i stan för att köpa blommor till Jonina som fyller 17 år idag. :D Eller igår då. men iaf den 30 januari. Haha, segisen.

Såg en film, eller en del av en film också. Vet inte vad den hette, men den handlade om en tjej som var barnvakt och sen ringde typ ett psyko hela tiden och massa. Den var mystiskt läskig. Man väntade på att man skulle hoppa till, men så gjorde man inte det, och fram och till baka hela tiden. Men det var väll okej. Eller när jag tänker efter lite så var den ganska töntig. Men om man gillar filmer som det inte är blod i, och om man gilla ''WB-skräckisar''. Filmer som är ''ryckiga'' (alltså att man rycker till av någon anledning). Se den. Men ite att rekommendera om du är barnvakt själv kanske. Haha.

Imorgon är det tävling för min del (ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!). Så jag måste sova nu. Ska upp vid 11 tror jag. Kommer inte ihåg vilken tid vi skulle åka hemifrån, men jag lär väl gå upp vid den tiden antar jag. Ojoj. orka läsa detta. Men jaja.

puss på alla, sov sötast! Inge vill vara ful när de sover.. höhö

<3

Inga kommentarer: