25 januari 2009

NEJ NU JÄVLAR!

Jag läste precis på en blogg om exakt samma ''problem''. Det som var det mest skumma var att vi hade skickat in det samma dag och allt. Men jaja. Det har inte med saken att göra. Ni kanske minns mitt inlägg om färgade linser? Som så många andra gjort, lagt ut GRATISRAKLAM för Färgade Linser. Om man la ut ett inlägg på son blogg så skulle man få färgade linser gratis. Och nu, har jag ännu inte fått det. I inlägget på den här bloggen kan man alltså läsa att de hade skrivit på sin hemsida att alla som hade skickat in och lagt upp detta på sin blogg INNAN den 16 december skulle få linserna. Jag skickade in och la upp den 15e december. Har kollat i skickat-korgen. Jag blir så otroligt irriterad!! Jag har till och med mailat dem och kollat om något gått snett. Men inte fått svar.

Vart ska man vända sig? Det finns någonstans, eller någonting som ska granska reklam. Vad heter det? kons... verket eller nåt..? VAD HETER DET? Ni kanske kommer igår REA som gick på SVT 1 när vi var små (i alla fall när jag var liten). Då gick dom alltid till något k..verk och snackade när något var fet. Kommer ni ihåg? Jaja, strunt samma. Funderar på att anmäla dom jävlarna! Inte för att jag vill ha linserna utan för att det är otroligt taskigt att göra såhär mot alla ''småbloggare'' som faktiskt lägger ut. Och alla stora bloggare som lägger ut helt GRATIS reklam till dem. Visst, otroligt smart, men vafan är det?

1 kommentar:

Anonym sa...

men det är lureri gumman