2 januari 2009

NORR OM STOCKHOLM

Sälen, sälen. Vi åkte kvart i 8 i morse. Inte kul att gå upp! Jag halvsov och lyssnade på musik i bilen. Sen kollade jag på ''Kvarteret skatan'', om ni inte vet vad det är. HAHA jag satt och småskrattade heeela tiden. Men datorn dog efter 2 timmar och 13 minuter :( Så då fick jag vara social med min familj. Men det var ganska trevlig det med... eller ja. Nu sitter jag ed datorn i knät i sängen. Imorgon så blir det SKIDOR! Det var två år sedan nu!

För er som inte vet så är jag inte en ''amatör'', som jag skulle säga. Jag har åkt skidor sedan jag kan minnas. Tävlade och tränade det förr. Tills jag var 14 eller 15. Jag var väl helt okej. Men när det kom till valet mellan att åka USM (ungdoms-SM) i alpin skidåkning eller IUSM (Inne-Ungdoms-SM) i friidrott, så valde jag IUSM i friidrott. Vilket var ganska bra. Jag kom 8:a och persade (satte nytt personligt rekord) till 7.99 sekunder på 60 meter! Jag var väl nöjd med det beslutet. Sen skulle vi åka skidor på lovet. Men då bröt jag benet. Så det blev inte av. Och det var et år sedan.

Vi har ett hus här. Så det är ganska skönt att bara komma upp och inte känna sig som alla (J*VLA) turister. JAG HATAR ALLA STRESSADE STOCKHOLMARE, som inte kan koppla av här! Fyf*n för er! Chilla lite! Det är semester!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha :) SAKNAR MIN MUPP