10 januari 2010

ingen ork (INGEN TID)

Har stööööööööööööört mycke3t att göra i skolan just nu. Har bara mig själv att skylla så det är ännu mera najs. Aja, ha inte orkat börja blogga. Inte mycket som händer i alla fall.  Helgen har varit bra tills nu när jag satt mig och pluggat. Segt som kola, men jag mååååste (bajs). I fredags var jag på bio och såg New Moon med <3 och sen fick jag nattliga besök.(hohohooo) Lördagen var seg tills det blev bråttom till Kista för att möta Julleknulle och köpa en liten gift till carro. Cäru fyllde 18! JIPPIIII. Blev glad för armbandet och grejerna från Victoria's secret. :) Najabajaan. Blev bjudna på tråta och kakor och champagne och vin :) Nej jag drack inte mycket. Sen slutde det med att jag och juliiis käkade på en hemligt ställe och sen drog jag hem till min moster och morbror som bor i sumpan och sov. Träffade min kusin och hennes bebi (hund). Har saknat dom alla eftersom att vi inte har setts på typ en månad :0

Ska lägga lite tid på plögg nu buuuuu

Inga kommentarer: