16 januari 2010

Fredagsmys

Fredagen är slut, jag med. Denna vecka som varit har jag i genomsnitt sovit fyra timmar per natt. Inte najs. Har typ somnat så fort jag sätter en fot innanför dörren varje dag. Inte skönt alls att vakna varenda dag av att man inte har sovit ut. Tänkte vila upp mig som tusan inatt. Imorgon blir det plugg, städa (ännumera än vad jag redan har gjort idag) röja på rummet - dvs slänga ut det gamla och ta fram nytt.

Detta inlägg var meningen att det skulle gå till denna kväll.
Gick till Sofie vid 9, eller 10.. minns inte. Men i alla fall. va där, vi va osociala, drack te, kollade lite tv (typ 2 minuter) jag sov i hennes säng som vanligt, lyssnade på inspelningar (HAHA) och jag ritade i sofies almanacka medans hon surfade på internätets feta vågor. (kul_tjej_92)


Ska snart sova, så herrrrrrrrrrråååååååååå

Inga kommentarer: