4 januari 2010

Elin Tha Hakker

Har fixat gratis internet på flygplatsen i miami. Najanbajan. Ser verkligen fram emot denna resa hem!!! WIHOOO Jag älskar att flyga långt och trångt! Dock är det inte så trångt, men det kunde ha varit. Den här resan har gått så fort. Jag vet att alla i min närhet i alla fall kan säga att jag har tjatat om USA, USA, USA, USA och USA nu i typ ett år. Jahapp, så var det över.. vad ska jag snacka om nu då?

Översvämningen? Orkanvarningarna? Universal Studios? Bilen vi hyrde? Mamma? väskorna som inte kom bort? Säkerligen kommer någon väsa försvinna med min tur. I alla fall den väskan som innehåller mina kläder. Jag lyckes alltid tappa bort eller lägga ifrån mig mina grejer, så varför skulle inte det kunna hända nu också?
Vad jag än kommer snacka om framöver kvittar. För jag kommer heeeeem! Jag fyller 18 och allt kommer bli så jävla najjjjjs! Eller..?

En sak vret jag kommer förvåna er alla.. hohoooo

Inga kommentarer: