25 januari 2010

im sitting here in the boring rooooooooooom

r varit sjukligt trött idag. Kanske kan det bero på helgens bravader... vet ickee

hur som haver skjortan skaver i stjärtskåran som en roddåra. (tråkigt jag haar) jag sitter och väntar på att julle och carran ska bli klara på lektionen. Jag har ingen specialidrott (va? ovanligt) och får sitte och chilla tills dom har schlutat.


så jävla snygg brud

För de som ville vete så fick jag just ett mail på posten (i inkorgen) från daniel, rättskunskapsläraren, att jag går ett MVG i slutbetyg, Vilket va näjs. Något som inte är lika najs är mitt G i psykologi. Jag kan däremot välja att ta ett IG och pröva om kursen. Men då blir det ganska jobbigt.. Pratade just med tobbe (mentor/coach) om det och han sa att det nog inte skulle vara bågra problem. Och om jag ville ha mera än G i kursen går det att fixa efteråt, när vi gått ut trean. Så jag får se hur jag ska göra. Jag menar, jag lovade mig själv att inte ha mer än ett G per läsår, och psykologi var enkelt, bara att läraren var "inte-av-min-smak" och blablablaaaaa.. det känns ju lite dåligt att lägga sitt G på ett enkelt ämne när man kan lägga det på typ matte, engelska eller spanska.. (som är de ämne som jag nog "riskerar" att få G i.)

Ska spela lite spel, sen är dom tyo klara om en HALVTIMME!!!!

Inga kommentarer: