25 januari 2010

Alis volat propriis

Yeyyy!! Gissa vem som tränade idag?  JAG. efter största breaket på 3 månader så är jag back on track och ska fan bli fit fot fight igen. Mycket fint sagt (skrivet)

Annars då.. mens. ont. äcklig. trött. Ja, det var typ allt. Imorgon är det skola, vad annars? Ska kolla lite biofilmer och om det är något att se så kanske man kan glida in på en rulle i veckan, så att man har något att se fram emot. Ska boka en tatueringstid i veckan också. Vad det ska bli är en hemliz än så länge, men ni lär väl märka det.. he he heee den här gången blir den större i alla fall. HAH! fett pepp på den

När jag har kollat lite SFprylar ska jag hoppa in i en varm dusch och sen sleepytime för elinpelin!

bye bye puss i stjätren (vafan skrev jag det för? äääääääckligt jö)

Inga kommentarer: