6 juli 2009

''rubrik''

kom hem från stan vid 19tiden. vi hade supermys jag och hampus. först gick vi omkring lite och kollade efter, jag jvewt inte vad men kollade i affärer. hampus köpte dig en lila ''gansterkeps'', supersnygg. sen var det mat på mcdonalds. En nuggetsmeny (för mig) och en big mac plusmeny (till hampus) mättare begav vi oss till bion. vi såg som sagt ice age 3 och den var bra. vi såg den i 3D. Det var coolt. Men jag tror att hampus tyckte att den vatr bättre än vad jag tyckte dxen var bra. Det var i och för säg det som var meningen, att han skulle gilla den. Eftersom att det var hans födelsedagspresent. Efter det gick vi runt lite i stan och tillslut blev resultatet :

En hoodie
- H&M herr
En mascara (efterlängtad) - L'oréal
Sminkborttagning -H&M
3 nagellack -Depend
en en skärp -Vero Moda

Mycket bra! :D

Inga kommentarer: