20 juli 2009

Nytt Hos HM

Jag är besviken på att det ite var något snyggt i HM's höstkatalog. Kanske är det bar jag, men jag hittade bara 3-4 saker som jag ville ha. Kanske var det också bara ''nödsaker'' som jag ville ha, men inte behöver. Jag vet inte. Hur som helst tror jag inte att jag ska beställa något.. Jag hittade 3 par örhänbgen som jag ville ha (29:- för alla 3!! aasbra) och en tuff t-shirt och en randig tröja. Inget mera. Hittar mamma något så kanske jag beställer med henne, annars inte. Allt det jag vill ha skulle gå på 277:50 kronor. Och frakten tillkommer, jag tror inte att mina saker som jag vill ha kommer ta slut iu butiken heller, så jasg kan lika gära dra mig in till standen för att göra detaa gegantiska inköp. Frakten går ju på 50 typ, eller vad det nu är. Och om det inte skulle passa och man vill skicka tillbaka det så kommer man att få betala mer. så nej, jag ska inte beställa, kom jag på nu. hahah. bra att jag skrev detta inlägg, bara för att övertyga mig själv.. hahaha

<3

Inga kommentarer: