29 juli 2009

Peppa

Idag gick jag upp yup 7 för att jag sov hos Tildz, hon skulle upp och jobba och jag var bara tvungen att gå upp då jag med. suck. Kom hem och upptäckte att jag inte hade någon nyckel, så fick plinga på. Mamma öppnade, hon försökte att se pigg ut (haha misslyckades) och jag flin ade åt henne där hon stod i sin morgonrock. ''Meh, var det bara du'' kollar på klockan ''Elin?! Klockan är typ innan 8? Vad gör du hemma''. Jag ska träna var svaret, inget mer med det. På med kläder och ut och träna var det. Vat klar vid 10. Hem. Ducsha. Packa in håret i en kur. Äta andra frukosten. Najs. Nu. Mår. Jag. Bra.

Ska lägga mig ute och försöka få lite färg på min bleka kropp. ELIN HAR INTE VARIT SÅ HAR BLEKKKK PÅ 72985843789953773 SOMNMRAR!!! Vad händer bre? Och läsa lite i booooken<3

puss

Inga kommentarer: