27 juli 2009

Jag ber om ursäkt för detta inlägg .

Okej, ni som inte vill höra starka ord bör inte lösa detta inlägg. Men jag MÅSTE avreagera mig någonstans, och ingen är vaken som jag kan ringa. Den ende som jag vet är vaken är den jag minst av allt vill träffa eller snacka med.

Okej, för det första. Du är så jävla vidrig så jag kräks. Jag kan bara säga att jag känner mig så otroligt jävla nedtryckt som man någonsin kan bli tror jag. Hur fan kan du göra något sånt? Visst, första gången kan jag ''acceptera''. Men nu EN GÅNG TILL?? Hur ska jag kunna veta om det har hänt flera gånger än så? Just nu är jag bara så otroligt äcklad av dig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ditt beteende är oerhört lustigt måste jag säga! Skulle jag säga detta till dig så skulle det antagligen bli mycket pinsamt för dig, eftersom att du uppenbarligen tror att jag är fullkomligt blåst. Att jag inte fattar vad du gör. Jag hade kommit över det som hände för drygt ett år sen, men nu vet jag fan inte. FYFAN, det är det enda jag får fram. Imorgon ver hela värden om det och den kommer att vara precis lika äcklad som jag är. Ingen kommer någonsin att vilja vara ed en som dig om de vet vad fan du fifflar med. Det som är det som är mest jobbigt är att jag kommer behöva träffa dig flera gånger och lotsas som att inget har hänt. Som om jag är dum i huvudet som en annan blondin. Och så börjar det säkert om igen. Du äcklar av dig och jag kräks på det. GE DIG DIN JÄVLA ÖVERKÅTA FITTA. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt ordval FÖRLÅT! Men det är det ända rätta ordet för dig tror jag. Varför kan du inte bara vara som alla andra och göra det på det rätta viset. Som alla andra skulle ha gjort. Du fattar väl själv att du inte kan hålla på så här? Tydligen inte eftersom att du fortsätter. Hade du gjort p+å det ''rätta viset'' kanske det hade gått vägen för dig. Jag vet inte. Kan bara säga att du ''tar mig fel'', misstolka det rätt. Nej fyfan, nu ska jag gå och kräkas

Åaahhh!! Jag blir ara så otroligt ledsen. Ledsen är det rätta ordet.

ska försöka sova och inte kräka ner min bok. Håller på att läsa New Moon. :) Men fan, jag kan inte sluta tänka på dig. Och det är inte bra. Jag kan bara säga att du inte ger mig fjärilar i magen, som man kunde ha trott och önskat..

I think I'll get outta here, where I can
Run just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear you're just like a pill
Instead of makin' me better, you keep makin' me ill
You keep makin' me ill

8 kommentarer:

ssssssss sa...

hahahahhahahah JAG VISSTE DET! Att du inte har insett det tidigare

Elin Sjögren sa...

vadå insett?

s sa...

att människan är äcklig

Julia sa...

men vafan .. vem är ssss? tycker faktiskt inte grejen som det handlar om är så jävla kul, så "hahahahahah" hör inte hemma här. Att känna sig nertryckt ÄR inte så jävla kul.
Elin fuck that person och lev vidare äckliga människor finns det tyvärr. love u girl

Elin Sjögren sa...

ssssss= sofie lindholm. dörrförstörasren, you know. HAHAH

julia goes crazy

Julia sa...

vafan .. jag blev lite lack trodde de var någon jävel som kom och kommenterade och la sig i .. jävla sofie! :D

Elin Sjögren sa...

Sofie den jävlen lägger sig i hela tiden!

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sa...

ursäkta att jag är den enda som lägger sig i din blogg om ditt liv då!

palla skriva sofie varenda jävla dag