13 mars 2009

R I G A


TJUUU!
Idag är det fredag! Wiiihhuuu! Jag ska till Riga med Malin och Matilda (: Det blir najs! Ska kolla lite shopping i Riga och dansa salsa på båten, haha. Men det kommer att bli kul.

Igår simmade jag 1200 meter, vilket jag är MUYYYY (= mycket på spanska) stolt över! Sen åkta jag och Malin Nyberg till McDonalds och fettade för att sen avsluta kvällen på solarieöarna! Det var ganaksa najs. jag blev lite brun iaf. Jag ska börja sola lite oftare tror jag. Gjordedet förra veckan så får fortsätta med det. :D Men idag är det inte lika najs. Jag märkte att jag hade brännt heeela fejan! Fuck it. Men smink är min räddning. Får gå till skolan som en tomatoface och hoppas att det går över sen till kvällen. Fan, det svider sen jag sminkade mig. Först skulle jag ju ta foundation, med en borste, och då blev huden arg och sved för att retas med mig. Sen skulle jag ju ta en annan över -mineral. Brosten är inte så skön att dra runt i fejan när man är som en kräfta. Man jaja. Det blir väl brunt sen antar jag.

Puss på käften!<3

Inga kommentarer: