1 mars 2009

I'm getting a tattoo!


Jag ska tatuera mig! Mamma verkade inte tycka illa om det. Hon sa bara: ''Hmm..'' Det verkade som om hon tyckte att det var okej, och när jag sa vad det var jag ville tatuera så sa hon inget sm tydde på ett ''NEEEEEJ''. Det var liksom mera. '' Jaha, det låter fint. Ska tänka på det...'' .Sen satt vi och kollade på olika tatueringar. Jag vill ha en stjärna, en liten på foten eller i nacken eller på magen (typ ljumsken) och sen vill jag ha ett fint citat med ett fint typsnitt i nacken eller på ryggen eller ja. Jag vet inte vart jag ska ha det. Men det ska bara vara några få ord. Jag blev astaggad när jag kollade in Kenzas blogg. Det är jättefina som hon har! Jag tänker inte gå och göra som hon har gjort nu, men det är fint! Så nu hoppas jag på det att detta blir av! Åhhh! jag är sååå taggad på det! Wiiih!

<3

Inga kommentarer: