5 mars 2009

OH

Okej, idag kommer det att bli en jobbig dag. Jag är trött som fan. Har sovit ungefär 3 timmar inatt. Gick upp klockan 6 för att skriva på engelskan. Men jag har varit seg och hittills så har jag bara hunnit äta frukost, duschat, sovit lite till i en halvtimme och kollat lite bloggar. Vad är detta? Nej jag måste verkligen få igång mina sömnrutiner! Jag får inte hålla på som jag gör. Jag kan inte gå och lägga mig så sent som jag gör och sen gå upp tidigt. Det funkar någon gång, men inte som jag har hållit på denna termin. Jag har vänt på dygnet. Från och med nu ska jag ligga och sova vid SENAST 11 fram till påsk och se skillnaden. DÄR HADE JAG EN MÅL TILL DEN MENTALA TRÄNINGEN OCKSÅ! BRA JOBBAT! Men i alla fall så måste jag skriva på engelskan. Det är inte svårt eller jobbigt på något sätt (uppgiften). Däremot så kommer det nog bara bli svårt och jobbigt för att jag är så trött. Ska börja nu och sen sova. Det är planen.

Ikväll har jag träning också. Imorgon åker jag till Göteborg för att sedan springa SM på lördagen. MÅSTE VARA PIGG TILLS DET! Men jaja, har skrivit tillräckligt med bajs som ingen kommer att läsa iaf. Puss<3

1 kommentar:

Anonym sa...

JAg läste :):):):)):
fast iofs har jag inget liv nu när jag e hemma och e sjuk