24 mars 2009

Nagellack

Hejhopp-pillesnopp!!
Idag, wooh.. Vad har jag gjort? Först skola, sen åt jag med Johanna och Jengan på Miss Goa. Haha Oväntat faktiskt. Vi, brukar inte äta där. Det är 2a eller 3e gånger i mitt liv, och varenda gång jag har varit där så luktar man indisk mat i en vecka typ. Nej, men kläder och hår luktar otroligt mycket om man bara sitter där i en halvtimme. Nu satt vi där i kanske en timme, men i alla fall. Denna restaurang är mest populär bland alla killar i min kära klass, och man kan känna på en gång när dom varit där. Hela bunten luktar Curry-curry-nam-nam. Mumsigt. Tänkte på det du sa Johanna! Om Ill Piatto skulle göra dofter eller parfymer av sina mackor, Miss Goa behöver ju inte derekt någon. Dom har ju sin restaurang bara. HAH.. Men det var gott i alla fall.

Sen träffade jag och Jengan Soffsi i staden och vi gick runt lite där. Köpte ett nagellack. Rosa. Och en ny mascara, efterlängtad! Jag har en ny förälskelse. Det är nagellack och aööt som har med naglat att göra. Ni som träffar mig ofta vet kanske att jag ofta byter desig på mina naglar ;) Men det är kul! TESTA!

Har skrivit alldeles för långt och onödig information till världen.. JUSTE vi hade en mycket bra diskussion på geografin idag. Om abort, rätt eller fel om man vet könet. Att du ska få välja. Vad det nu hade med geografi att göra, jo befolkning man kanske är det mera sam.. jaja det var en bra grej att snacka om. För alla hade olika åsikter och jag gillar att diskutera saker i klassen. ''vissa'' blir ganska upprörda när andra är emot deras åsikter. Inget är egentligen fel, men ja.

PUSS DÅ<3

Inga kommentarer: