1 mars 2009

Muy BAD

Oj, det var inte meningen! Otroligt dålig uppdatering på bloggen! Men vad gör man. Har helt enkelt haft annat för mig. Lovet är fan slut nu, jag vill inte tillbaka till skolan. Men samtidigt så är det najs att komma igång igen. För då är det bara några veckor kvar tills jag sticker till Spanien. Jag åker torsdag den andra april. typ om en månad! Yeeeiii! haha fan va naaajs! Utan föråldrar och bara kompisar. Shit va kuul! (jag kan juu tillägga att det är ett träningsläger och att vi kommer träna minst 2 pass om dagen i gemonsnitt typ. Men det behövr vi inte ta upp. det låter inte like tufft och kul då. hahah)

Men vad har jag för mig? Jag sitter ocg lyssnar på musik och jag fan städat hela dagen. Ska snart börja plugga lite tror jag men jag vet inte ens vad jag ska plugga. Jag vet bara att vi börde göra det för att vi har massa efter lover, eller vad jag har fått för mig iaf. Hoppas att jag hasr fett med fel! Men jag vet innerst inne att vi har massor. Tror att det är engelska, geografi och sam (bara ??) i alla fall. Ska kolla online nu och se vad det är. Får ringa johanna, hon borde ha koll.


Stääääd/tvääättdagen = trååk :(

Inga kommentarer: