1 december 2009

orkar inte

jag orkar inte med allt just nu. känns som att allt hände just nu och jag orkar inte ta det. vill bara att tiden ska spolas fram och sen kan det vara bra. även fast alla säger att det kommer att ordna sig så är det inte så himla lätt alla gånger. det är liksom inte det enda problemet just nu om man säger så. jag vill bara dra täcket över huvudet och slippa allt runt omkring mig. jag önskar att tårar kunde göra allt bra igen för då skulle allt vara bra vid det här laget. det skulle nog inte finnas några problem någonstans här i världen. tyvärr så är det bara en önskan. och jag vet att denna önskan aldrig kommer att gå i uppfyllelse. lite synd, men så kan det vara. hur som helst så kan man inte göra mycket åt saken. det är bara att leva som vanligt.

det känns fel att sitta och skriva detta. kanske borde jag inte ens publicera, men jag gör det i alla fall. den som inte förstår, behöver aldrig förstå. de som förstår vet redan om allt

ha ett bra liv

Inga kommentarer: