12 december 2009

Hemma hos Soffan (JÄTTETRÅKIGT INLÄGG)

igår var en lång dag.

Slutade skolan 13.30, sen var det "plugg" med nina och Julia. Blev ganska lite plugg och ganska mycket flumm och skratt. Men ja ja. Det förlänger livet i alla fall. Tildz och Malin kom och hämtade mig i skolan så åkte vi hem tillsammans. Matilda hamnade hemma hos mig och vi kollade julkalendern. Sen skulle hon hem vid 6 och käka. Jag var astrött och somnade i sängen. Sov i 2 timmar tills våra "gäster" kom in och väckte mig för att det var mat. Äckelpäckelmat. Men jag är så duktig och åt upp allt(nästan). Efter det kom Tildz hem till mig IGEN. Vi drack te och snackade massa skit som vanligt. Hon kanllade hem vid 00.00 (OMG FETT SEEEEENT!!!!!!!!) jag var en snelkåmpis och följde henne hela vägen hem. Lånade en cykel. cyklade hem. hämtade tandis och dog till sofie där jag slaggade. så nu är jag här. soffan tar en dusch. jag är ensam :(
Haha. kul dag. NU VET ALLA

Inga kommentarer: