11 december 2009

Irriterad som en get

asså jag orkar inte. mamma och pappa är så jävla jobbiga så snart spyr jag på dom! Fyfan.

och den som är mest dum i huvudet är pappa. tar ett exempel:
jag rapar, mamma säger "men ELIN!!! fyyyyyyy vad du är vidrig!!" pappa måste hålla med och komma med en utskällning för att jag är äcklig vidrig och ohyfsad. problemet i det hela är att pappa gör exakt samma sak när mamma inte är hemma. Då skulle han skrattat åt det och sagt "HAHA det är min dotter hahaha" men nu måste han vara duktig för att mamma är där. fan va arg jag blir. när jag säger emot så är det fel fel fel fel och tydligen fel. jävla sepemongo. dra åt helvete ditt anus

en annan sak som jag spyr på är det vi ska äta ikväll. det är pasta med en sås med  mozzarella och tomater och paramaskinka och parmesanost. det var jättegott de första gångerna vi åt det. men nu har jag tröttnat så mycket och VARJE JÄVLA gång vi ska ha gäster så äter vi det. det finns liksom två alternativ på föda i denna familj.
1. pastaäcklet
2. grillat med klyftpotatis och sås

VAD ÄR ERAT PROBLEM!? SEPEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

prutt på dig själv skitunge

\pap