9 december 2009

The Hills

Hur många har kollat på The Hills och blivit fast? Jag måste erkänna att jag aldrig har kollat, eller jo på kanska 5 avsnitt. Superbra! Men jag hinner liksom aldrig komma in i det eftersom att jag oftast börjar kolla mitt i programmet. Därför skulle det sitta fint med en box nu till julen! Åker ju till USA och jag hade inte kommit på något bra att göra på planet förens nu. Alltså vinna en box så att jag kan kolla och (bli besatt som alla andra) på vägen dit och hem! Asbra!! Något som är ännu mera asbra är att Kenza just nu lottar ut en box med "The Hills"! Det kan inte bli mycket bättre. En fattig student slipper betala för en bra box med The Hills och så kan hon kolla på det när honj åker till USA, inte en tråkig resa.

Min motivering till varför jag ska vinna boxen är för att jag känner att jag ligger efter i "The Hills-snacket" och för att jag ska ha något att göra i jul på flygresan. Sen vet jag att mina finaste vänner skulle avguda mig och man bjuder på en THE HILLS-KVÄLL, ingående snacks. haha


 yeyy

Inga kommentarer: