14 september 2009

PLUUGGGGGGGGGG

Har suttit och pluggat och gått igenom frågorna typ 3 gånger. Ska kolla imorgon igen. En sak som är bra är att det inte är så tråkigt att plugga rättskunskap. HAH, låter knasiiiigt, men inte så farligt som jag minns det. Att plugga alltså. Kommer skratta åt mig själv att jag skrev att det var ''kul'' att plugga om en vecka när jag inser att man vill sätta sig på alla papperoch böcker och bara bajsa på dom för att man inte orkar med allt plugg. Ja, så känner jag ibland. Men inte nu. Känner mig bara duktig som har gjort allt så bra. :)


Ska fixa till mig och sova, det är foto i skolan imogron. PALLA. Inte jag, tänker ha på mig mongokläder och inte bry mig. Känner att jag kommer få en megafinne på hakan också. Så orka bry sig? Inte jag.
sammanfattning på alla frågor i minitext (haha)

Sov vackert

Inga kommentarer: