17 september 2009

Besatt?

Jag behöver verkligen hitta ett par skor som jag kan ha till hösten. Mamma ska betala, så hon vill "verkligen inte" köpa ett par skor som man kan köra i USA (för den som inte vet så ska vi dit hela familjen i vinter,överjul och nyår). Då menar jag typ converse. Mina favoritskor!! Hallå? Jag kan gå i dom på vintern också, det hade jag hela förra hösten och vintern ju! Hade bara sockor i och det var perfekt ju! Aja, hur som helst. Det jag skulle komma till var att det enda jag kollar på just nu är skor, det enda jag snackar om är skor, och det enda jag skriver om är skor. Jag drömmer om skor. Jag lovar att när jag hittar de som jag vill ha (dom från vagabond, se inlägget nedan) så kommer jag ba: nej jag vill inte ha dom och så kommer det inte vara snö och bajspåallt. Så kommer jag inte behöva skor och jag har ansträngt mig i onödan. haha jajajajaj SKIT I DEEEE.  
Dessa gobitar har jag i varje fall hittat :

som alla andra så kostar dom 700 typ.
UNDERBARA- 299 kronor från H&M :D
(Våga inte köpa dom! ingen chans att någon gör det, alla tycker om är fula hahah)


slaggis nu, FREEEEEDAG IMORGON!

Inga kommentarer: