14 september 2009

Gaga..?



Man eller inte? Jag vet inte vad man ska tro. Men jag kan ju säga att jag tycker att det är liiiite för många bilder som är avslöjande om det skulle vara så. Visst att det kan se mysko ut på en bild. Men när det gäller Gaga snackar vi inte en bild. De är nästan alla där hon har något bikine/baddräcksliknande på sig. Jag vet inte vad jag ska tro eller vad jag vill tro. Men vissa är tvåkönade. . . haha
bilden här säger ju någonting helt annat. Ett tampongsnöre? Men det ser lite ut som en snopp eller en s.k "bullfitta" också. Vad ska man tro? Ska kanske inte lägga mig i så mycket i det, det är hennes sak. Men jag förstår inte en sak. Varför utmana ödet så pass mycket som hon gör? Sådana kläder kan inte alltid dölja en man. Eller ja, ni fattar.

Ska börja plögga till rättskunskapsprovet imorgon. Bajs. Sen blire träning, som fan. Hörssss

Inga kommentarer: