7 september 2009

OKAY

Ska snart gå till sängs, ska fixa med min design lite innan jag går till sängs.

Köpte mina skor idag! Vet inte hur jag ska göra med dom. Men jag gillar dom. Men vet inte hur bra köp det var. Kanske ska man lägga pengarna på ett par bättre skor, som är mera användbara för mig liksom. Men jaja. Ska sova på saken och bestämma mig imorgon.

Jag och Julia har gjort en lista. En bra lista. På saker som ska vara uträttade under en viss tidsperiod. Så om någon ser mig göra knäppare saker än vad  jag brukar göra så kanske ni förstår varför. Listan är ''Top Secret'' så det spelar ingen roll hur mycket alla tigger, tjatar eller ber. INGEN kommer att få se den. MOAHAH

Nattinatti<3

1 kommentar:

sss sa...

ingen har tjatat. men nu kommer jag börja om jag inte får reda på det!