20 februari 2009

Veckans heliga dag = söndag...

Wiih! Snart har jag alla avsnitt av 90210 så jag kan komma ikapp med TVn. Sen hinner jag inte heller se det klockan 20.00 på måndagar, då det går. Eftersom att jag har träning den tiden. Men i alla fall så är det bra att jag har dom nu, eller om ett tag i alla fall. Datorn ska få vara på under natten så att det hinner fixa klart allt. Om jasg har tur så kanske allt blir klart! :D Mihihii!! Serien kanske inte är jättebra, men jag gillaren ändå. ;) Kolla själva. Jag ska kolla på söndag, veckans hgeliga dag. reprisdagen. Det man har missat från veckan kommer oftast igen på söndagar. Nu på söndag kommer även 2 avsnitt av GA! Fett soft. Det ska bli en chill söndag. Och för en gång skull så ser jag fram emot söndag. 1. det blir bra TV och 2. INEGN SKOLA PÅ MÅNDAG! Mahaha! fetbra!

Ska suZZZa nu (haha) puss!<3

Inga kommentarer: