7 februari 2009

Lördagplanerna

Planerna för idag är inte så roliga. Jag måste skriva på en sam-uppgift. Inte kul. Men det måste göras. Sofie och jag har tänkt att kolla på melodifestivalen ikväll. Det är emot min vanor, eller vad man ska säga. Men jag får väl se hur det blir. Hoppas att jag inte blir besatt och kommer kolla på ALLA som en åsna eller nåt. Inte för att det ät något fel i att kolla på melodifestivalen, men wtf. Jag vill inte det bara. Fråga inte.

Annars så är jag jääävligt taggad inför sportlovet och påsklovet. Mihihi! Ni vet varför! Det är två helt olika saker. Men jaja. Nu måste jag iaf börja med att skriva om filmen och alla frågor om den till sam-uppgiften.




(det ät bara en cooling som jag inte vet vem det ät. Men vafan, kolla hårt! haha dett cooolt!)

<3

Inga kommentarer: