20 februari 2009

Kväller

Ikväll så ska jag och sofie göra något som vi inte gjort på länge. Som vi har längtat efter detta. HAHA, men det blir kul - och gott.. Vi ska köpa frukt och choklad (som skall smältas). Sen doppar man frukten i chokladen. MUUUMS! Så jädrans gott! Snart ska jag städa lite i mitt rum, eller lägga in kläderna i garderoben.

Just nu är jag otroligt irriterad. Mamma slutade tidigt och drog och handlade, både man och shoppade som alla andra - typ kläder. Sen kommer hon hem sent som fan! Jag ska ju träffa soffan och palla att vi typ äter vid 00.00 på natten då! 1. jag hungrar snart ihjäl, 2. det tar för lång tid och affären hinner ju för fan stänga innan jag/ vi är klara! Jag har erbjudit mig att hjälpa till men pappa säger bara : '' mhhh... vi måste ju vänta på mamma...'' . VARFÖR???? GAAAAH! Shit vad förbannad jag blir! Sen när datorn hänger sig, och mobilen inte vfattar vad jag menar i ett sms. Nej jag tror att jag vill dö fan!

puss på alla, DÅ

Inga kommentarer: