25 februari 2009

Mooaahhuuu - TRÅK

Sitter hemma i soffan och gör: INGENTING. Försöker få internet att fungera, men det vill inte alltid. Ja, Som sagt så är jag hemma. Inte i sälen. Men jaoo. Kul har jag i alla fall.

Soffan va här för ett tag sen, men har gått nu. Hon skulle kolla på ''Rosa Pantern 2''. Fett träk, så jag ville inte hänga med. 1. Varför slösa pengar på ''skit'' :P 2. Jag hat typ inte mycket pengar att slösa på skit heller 3. filmen verkade inte bra, inte min smak alls. haha

Men måste bara säga att jag ät besatt. Har inte varit det på mycket länge. Men nu är jag det. Jag är helt såld på 90210. Fytusan vad det är bra. Som jag har sagt tidigare så är det så där äckligt perfekt och töntigt så att man bara måååste titta. Fast nu tycker jag inte att det är så ''töntigt'' längre, bara bra som fan! Sen är det bra musik i serien som man (eller soffan i alla fall) kan sjunga/nynna med i. Haha, hon har ta mig tusan dansat eller nåt till vaaarje låt som är med i 90210. Så nu har jag en ny favorit låt, som jag fick från 90210: ''If you can afford me'' - Katy Perry. Good stuf liksom.

Nu sitte jag bara och väntar på att Grey's Anatomy ska börja, klockan 21.00. Inte långt kvar nu. Oh Shit! Klockan är ju över 18.00! Tiden går fort när man har tråkigt... Men jag ska fortsätta att städa på datorn - lägga allt i olika mappar och ta bort onödiga saker.

Puss på alla! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha, jag kan inte ALLA låtar? ikväll då jävlar blir det maraton med "ööh..91..ehm, 0...äsch" hahah :)