19 april 2011

Lov?

Godnatt!
Idag har jag haft en fullspäckad dag. Vaknade av att någon ringde på hemtelefonen. Svarade inte men kunde dock inte somna om sen. Så stack till gymmet och sprang en mil. Det var gött. Hem och käka frulle med C och sen göra sig klar för färd mot stan. Letade efter en balklänning till Malin och hittade en i sista sekunden. Åkte direkt från stan till jobbet och slutade klockan 20.00. Missade bussen och blev upplockad av mitt hjärta. Var hemma vid 22 helst trött i kroppen. Nu ligger jag och försöker hålla ögonen öppna i sängen och ska försöka ta mig till badrummet och borsta tänderna och ta bort sminket. Kommer typ somna med allt på

Fick med mig en kavaj och en bikini hem från stan. Weeii! Hade letat efter en vit bikini länge! Och jag fann den! Hur som helst. Imorgon blir det tidigt till jobbet (åker 7.30 härifrån) och sen träffa julia en snabbis för att sen möta upp alla från jobbet för att äta middag med de nya ägarna på något ställe i sumpan.. Hmm

Måsta sova. Klockan ringer 6.30 imorgon! :( jag som trodde att jag hade lov...
Puss och godnatt sötisar

Inga kommentarer: