5 april 2011

Caroline

Just nu ligger Carro på operationsbänken och får sin käke söndersågad. Vad gör man inte för att se bra ut? Hur som så är jag lite nervös faktiskt! Även fast jag vet att allt kommer att gå bra och att hon kommer att bli supersnygg!! Jag vet hur det är med operationer! Har ju själv genom gått tre. Ett stort ingrepp i benet, och ett stort och ett mindre i axeln. Det är fan inte kul! I alla fall inte de i axeln som jag var förberädd på. Benet blev ju bara eftrsom jag skadade mig. Känslan man har innan är helt kall och tom. Man känner sug jättehjälplös eftersom att man inte vet något eller kan göra något. SEBr det det här med uppvaket. Det är inte heller kul! Man ligger och är svintrött, mår illa, vill spy och har ONT som fan! Usch!

Men vad bra det blir sen! Love u cäru<3

Inga kommentarer: