14 februari 2011

Måndag morgon

Är uppe och har ätit frukost med min bejb. Ska hoppa in i duschen och fräscha till mig litegranna. Sen börja på en ledarskapsuppgift som ska vara inne i april. Jag ska för en gångs skull ha lite framförhållning.

Idag är det alla ♥ dag och man ska ta hand om de man håller kär. Eller så är det bara ett säljknep för att butiker ska sälja mera skit till konsumenter... Hur som helst så ska jag ta hand om de som jag håller kär! Har insett att man ska leva varje dag som om den var den sista efter Nicklas plötsliga död. Något bra iaf... om det nu kan klassas som bra.. Ni fattar vad jag menar. Men det är ganska tragiskt att något som detta skall behöva hända för att man ska förstå att man ska uppskatta sina närmaste..

Hur som. Ska fixa mig så jag hinner det jag ska. Puss Love you

Bebi gav mig en fin kamera som tog bilden!

Inga kommentarer: