17 februari 2011

lång dag

Hej hopp!
Hade en lektion idag. Sedan har dagen bara sprungit iväg.
Satte ig och snackade skit med carro och åt typ en timme efter skolan. När jag kom hem var jag slö och beställde lite kläder från H&M och sen begav jag mig till hudläkaren på Lidingö klockan 16. Efter det mötte jag upp Malin i stan vid 17. Vi åkte sedan hem till Fredrik och jag började röra mig hemåt vid 21. vart tog tiden vägen? När jag kommer till Bromma är  bussen sen och jag får vänta i typ 25 m in på den. Men det var bra för jag skrev på min labb för hand då.. Är hemma nu och har nästan skrivit klart hela labben. ska maila den till mig själv och fråga min lärare om lite saker.. Är osäker på om jag gjort rätt

Nej nu är det dags att hoppa i säng. Ska möta upp carro imorgon och innan det ska jag sy haklappar till mässan 21-22 feb (mån-tis) Ja ja. Bajs bajs.Jag är jättetrött och vill sussa!
nattz

Inga kommentarer: