21 februari 2010

snodd från soffan, som fick den av elli (?)

Klädsel
Vad har du på dig: Mjukisar, linne stor tjocktröja
Vad använder du just nu för skor: inga.. om strumpr räknas som skor?
Favoritfärg på kläder: svart/vit/lila

Senaste person som
Sov i din säng: matilda
Du pratade med: julia
Du delade en drink med: Anna
Du gick på bio med: Sofie
Du gick på stan med: Sofie
Skällde på dig: mamma (antagligen)

Senaste
Låt du hörde: Vnilla sky
Film du såg: UP ?
Mat du åt: Sushi
Kram: Matilda
Puss: Cristoffer
Fest: Min egen
Känslan: pirr
Ilska: för typ 20 minuter sen
Resa: USA
Glädje: Nu
Dröm: ehm att jag och per hade ett förhållande (MARDRÖM ALLTSÅ)
Boken du läste: jag läser inga böcker..
Personen du träffade: Matilda
Personen du pratade i telefon med: Julia
Personen du fick sms av: Sofie
Gången du åt en 7-eleven korv: ehm.. 1 ter inte krv 2. 7-eleven är bajs
Gången du var utomhus: idag på en långpromme
Gången du sov: inatt?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: för en halvtimme sen
Saken du köpte: en fin klänning tills fredag :D :D

Om dig
Namn: Elin Nadja Elisabeth Sjögren
Ålder: 18 (för fan!!!)
Smeknamn: ellanbellan? eller typ krull? (har inge riktiga)
Sysselsättning: peta naveln
Bra egenskaper: snäll och amitiös
Dåliga egenskaper: ganska dåligt tålamod i vissa lägen, när jag vl blir arg smäller det
Linje/klass: SPE2F (sam ekonomi)
Hårfärg: brun/guld/mörkblond
Ögonfärg: mörkbrun
Skostorlek: 39

nu vet ni allt om mig
ska skriva klart svenskan, sen dra till c

1 kommentar:

Julleeeeeeee sa...

hahahhahaa mardröm om per!!! NiCeEeEeeeeeE

vad har du köpt för klänning? =D

pöss det är tråkigt i skolan utan dig och cäruu