14 februari 2010

Lång helg / DÅLIG Update

Fredag:
As you all know, I was the birthdaykid! 18 år fyllda!! Känns bra. Dagen började med att familjen kom in och väckte mig med en vacker sång. Sen var det bara att klä på sig och såade som överraskningar nere i källaren. Där stod en ny säng!! 120x200! Sjukt skön och sjukt bra med en större säng! Sen fick jag lite annat också. Men i alla fall så blev det brådis till skolan, lite kaos med bussen som stängde dörren mitt i nyllet på soffan. Haha, men vi synkade tillslut. Jag kommer till skolan och alla säger grattis. Förutom julia och carro som kom"sent". Dom kommer senare in i klassrummet med brinnande ljus och tårta och en mycket fin present. Gullungar! Så set blev fin fint fika på morgonkvisten. Skolan slutade och jag drog hem.  Fixade lite innan alla skulle komma hem till mig och snyggade till mig själv. Här hemma var det middag och paket och efterrätt och fint sällskap. Senare drog de som var 18 år fyllda ut och det var najs! Micke hade fixat så att jag stog med på VIP-listan ptill PURE (uttalas på engelska "pjår") så det var bara att knalla in, gratis champagne och bra musik. Kvällen slutade med att vi inte kom in på Clarion och att vi drog hem. Belv taxi från bromma som jag inte behövde betala.. haha :) Somnade (inte ensamn) i min nya säng och sov så jävla skönt (nästan) hela natten!
´
Lördag:
Vaknade och var trött som fan. Även fast jag sovit gott. Tog en dusch och försökte få upp zombien brevid, men han var i stort sätt död. Tror vi låg kvar i sängen typ tills 2 på dagen, sen gick vi upp eftersom att det skulle komma lite folk som "missat" min dag kvällen innan. Sen blev det film med min kusin, 5 år gammal. Stuart Little 2. Sjukt bra film att sova lite till. När det var dags för dem att gå hem kramades vi hejdå och sen var jag tillbaka i soffan. Sov 2 timmar, sen käka lite mat. Mötte upp Sofie som skulle låna min superheta kavaj till photoshooten hn skulle på idag. Sen snackade jag ihop mig med "zombien" och vi bestämde att vi skulle ses och kolla film, så han kom ooch plockade upp mig lite senare. Det blev filmen UP, som var mycket bra! Även fast jag somnade och missade slutet. Sova kvar där och det var mys

Söndag:
Vaknade, orkade inte gå upp, somnade om, vankade, orkade inte gå upp, pratade skit, mös och gick upp tillslut. Träffade mamma och pappa vid kanlleborgsförskola där det var en välgörengetstävling för Haiti. En liten kille på 7 år startade upp allt och jag tror att det gick riktigt bra. Nu sitter jag hemma. Ska ta bort allt under min gamla säng så att vi kan ställa dit den nya! :) Detta inkägg blev för långt så den som orkade läsa är bra

puz

Inga kommentarer: