7 februari 2010

jag ser dålig (är bra sevnska)

Måste göra en synundersökning tror jag. ser som en kratta! helt otroligt. lånar mamis glaögon nu vid datorn och jag ser asbra! :D Så ska gå och kolla synen nu i veckan. kanske finns det rabatt om man är UNDER 18.. haha fyller på fredag!! känns lite overkligt att det kommer "hända" nu. Det som jag har väntat på i typ 2 år..?

Aja, ganska händelserik helg. Ska inte gå in på detalger.. Men kortfattat var det chill, mys, fest, sova. TYP . . . Ska nog sätta igång med lite skoarbete medans jag lyssnar på bra musik det blir najs! Är på bra humör idag, även fast mina föräldar inte tyckte det vid matbordet. haha

hahaha hittade gamla bilder på datorn.
jag och felix.. okej..

1 kommentar:

soffipropp sa...

gratis synundersökning i ekerö centrum haha (går förbi skylten varenda jädrans dag)