11 november 2009

Onsdag morgon

Halva veckan avklarad snart. Skönt
(ja jag ska börja blogga nu igen YIPPIE)
Ska äta frukost, te och macka för den som just nu satt och undrade "men VAD ska hon ärta då? TELL ME". Sen blir det skola mellan klockan 9.30 och 16.00. Har idrott på veckans skönaste dag.. Men samtidigt så slipper jag börja 8 och sluta 16 eller på sena veckor börja 8 och sluta 17. Skönt i alla fall. Men jag vet inte.

Efter idrotten ska jag möta min lilla lillebror i Brömmaplan. Vi ska åka till min moster och titta på hennes nya lägenhet. Alla har varit där utom VI! :0 Så det ska bli spännande. Ska bara se hur man kommer dit. Jag har en plan på att åka via fridhemsplan, så att jag kan överraska min bror med en sak. Okej, jag säger (skriver) det: Jag ska bjuda honom på en Chai-latte på Espressohouse :D Bara för att jag är en så gullepullesyster


Har skrivit för mycket.
puz

Inga kommentarer: