24 oktober 2009

tattoo

Jag tror att jag har bestämt mig för att jag ska vänta med att tatuera mig tills jag är 18. Har tänkt och läst i massa bloggar och forum och kommit fram till att det är det bästa. Att faktiskt vänta. Visst, det är tufft kanske att ha gjort det innan man fyller 18, men samtidigt så vill man ju ha det bra och snyggt också. En seriös och bra tatuerare skulle aldrig göra en på en som va under 18 år. Så jag har bestämt mig för att vänta. Jag vet vad jag vill ha. Men ska fortsätta att tänka på det.


Först som främst så älskar jag stjärnor (som alla som känner mig vet). Jag är med andra ord ganska ''kåt'' på stjärnor. Hur snyggt som helst! Det finns ett antal olika ställen på kroppen som jag skulle vilja pryda med det ena och det andra. Men jag är helt säker på att jag vill ha en stjärna på sidan av handleden. Ganska svårt att förklara vart det är men ni får kolla bilden och se om ni fattar då. Sen vill jag skriva på sidan av handleden också. Ett ord som betyder något för mig. Bara jätte enkelt och snyggt. Dock vet jag inte ordet än, så det kommer INTE att bli av. Kanske skriver jag i framtiden mina barns namn eller personnummer? Jag vet inte, men jag vill ha en liten enkel text antingen på insidan av handleden eller längs med den på utsidan.


(kanske svårt att förstå, men jag fattar och det är det som räknas)


Så japp, det är bestämt. NO TATTOO UNTIL I TURN 18!!
(skulle i sånna fall vara på Miami Ink, om jag för göra en där i jul!! :P )

3 kommentarer:

ss sa...

klart man väntar? jag kör nästa höst. do it together?

caru sa...

jag vill ha den som pam har! fett sexiii

Elin Sjögren sa...

sofie: vesst. om jag inte gr den i USAAAAAA :D:D

Cäru: du e sexi