27 oktober 2009

listankangöraslångc

Japp. jag har tråkigt och MÅSTE sova






















Brukar du komma i tid:
beror på vad brukar menas med.. men ganska ofta tror jag
Vad hade du i din mun senast:
tandborsten
När mår du bra: när jag skrattar
När blev du fotad senast: igår tror jag
Hur känner du dig nu: hungrig och övertrött
Kan du laga mat: JA, mami säger det iaf :)
Vad pluggar du:
Vad tycker du om fötter:
Är du smart: sam ekonomi?
Vad har du på dig: strumpbyxor, svart vanlig tight klänning, sockor, svart bh, prickiga trosor
Är du aktiv i skolan: ganska, när jag orkar och vill
Vad saknar du: sommaren och lite looove
När och varför grät du senast: när jag var arg på mami/papi i fredags
Var det pinsamt att svara på det: eh nej? det va sanningen
Hade du en bra kväll igår: haha njaeee, lördagen va bättre hahah
Din favoritdryck på morgonen: o'boy eller juice
Vad ska du göra i sommar: åka till grekland med the girls (förhoppningsvis)
Är du nöjd med ditt liv: ganska. ibland inte
Vad vill du jobba som:  mycket, men med människor njaaeee ganska.
Har du tråkigt just nu? mest trööttt
Vad gör livet värt att leva: vänner familj facebook (haha)
Vad i livet ångrar du: att jag gick på träningen på bosön den 9e december 2007
Är du musikalisk: hahah jarå
Vad lyssnar du på för musik: punk/emo/rock och lite smör och pop typ?
Kategoriserar du dig själv i någon stil: egen/skate/tuff hahah
Är du bortskämd: lite ibland (alltid?)
Är du trött:  zzz jaa
Vad gör du imorgon: passar älsklingstindra och träffar sofie??











Din första
Operation: 10e december 2007 lårbensfraktur
Första piercingen: (förutom i örsnibbarna när jag va 7) tragus augusti 07
Första bästa vän: Miranda
Första priset: minns inte, något inom slalomen
Första sporten du började på: tro det eller ej DANS, typ balett
 Första husdjuret: marsvin (dammråtta?)
Första semestern: España typ 3 år gammal
Första konserten: MARKOOLIO ffs
Första kärleken: Min kusin Micke(14 år äldre), hahah. VI SKULLE GIFTA OSS JU?











Favoriter:
Filmer: JANNE LÅNGBEN - The Movie (bara jag och erik som har sett den?)
Tvprogram: Grey's Anatomy in my heart
Musik: Paramor just nu
Drink: Lennars förfän!
Kroppsdel (på kille): RYGG (om den e vältränad)
Sport: friidrott och skidor
Plagg: jeans och tees eller kjol haha
Skola: JENSEN
 Bok: Malin+Rasmus=sant (läste i 7an tror jag)











Just nu:

Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: sova...?
Lyssnar du på: Ignorance - Paramore
Väntar du : att detta ska ta slut
Tittar du på: skärmen?











Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon: eyes
Kramar eller kyssar: bådaaa
Kortare eller längre: LÄNGRE än mig (helst 10 cm över min längd)
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig, men inte allt för. haha
 
Snygg javet

YES, SCHLUTT. Nu ere gonatt

Inga kommentarer: