22 oktober 2009

lårbenshals



Har varit hos mormor hela kvällen. Hon har brutit lårbenshalsen.. OTUR. Det var typ en flashback på två år tillbaka sen jag gjorde typ samma sak. Fast jag bröt inte lårbenshalsen, utan lårbenet gick liksom av lite över knät. Är trött och hungrig. Tycker så synd om mormor. :( Men hon blir snart bra tror jag, eller det vet jag

Ikväll har jag lyckats bråka med mamma och pappa också. Bra jobbat. Dom kan ta sig. Jag orkar inte med dom. Fyfan vad jag bara vill sticka från ekerö och typ dö. Orkar inte familjen, skolan eller kompisar. Jag vill bara att allt ska ordna sig. Även fast jag inte vet vad det är som ska ordna sig. Jag har det väl bra, men jag orkar inte. hejdå världen


2 kommentarer:

sss sa...

hej emo jag finns faktiskt

Jengan sa...

SV: hahah jag såg det i skolan idag.. :P